29 Eylül 2009 Salı

Sen hiç başkalarının biten aşklarına ağladın mı?

Sen hiç başkalarının biten aşklarına ağladın mı? Ben ağladım. Çünkü biliyordum o ne denli bir acıdır... Nasıl eksiltir insanı, nasıl sızlatır yüreğini kor düşmüşçesine. Aslında herşeye rağmen hayat devam eder bitenlerin ardından. Çiçekler hep açar, güneş, ay hep doğar eskisi gibi... Ama... Eskisinden daha çok acı verir bazen nefes almak. Hani o çok sevdiğin, belki birçok şeyini feda ettiğin, geceleri uyku yerine düşünüp hiç yorulmadan hep sevdiğin yoktur artık. Hani çocukken oynadığın beş taşlar, yakan toplar, doktorculuklar... Hani kaçamak yenen dondurma, şekerlemeler... Onları özler gibi özlersin de bir de bunu söyleyebilsen! Aslında söylemek zor değil de terk edilmek var ya bu bağlar dilini. O sevse seni terk etmezdi diye düşünürsün. Oysa sen onu hala nasıl deli gibi seversin. Söyleyemedikçe büyür o yumak içinde. Büyür de dur diyemezsin... Yolda yürümek bazen ne anlamsız gelir insana. Gideceğin bir yer yok... Ya da... Gitmek istediğin yere gidemeyecek olmak... Aslında ne olur ki şimdi çıksan, onun evinin önünden geçsen. Belki camdadır... Belki... Belkiler öyle çoktur ki. Belkiler aslında içimizdeki umutlar... Belki o da beni seviyor, belki beni bekliyor, belki yeniden başlar, belki, belki, belki... Umut mu, kendini kandırış mı bilinmez ki. Belki umut belki başka birşey... Bazılarımızın gözleri hep nemlidir ya, hani en mutlu anlarında bile... Kimbilir içlerinde sızlayan hangi söz yarası vardır bilinmez ki... Bilinmez... Bilmediğimiz ne çok şey vardır aslında. Bazı anlar vardır hayatta pek az yaşarsın. Aslında şanstır da biz farkına varamayız. Annemiz, babamız, kardeşimiz, hani sizi çok kızdıran komşunuz, ·bir de hep zayıf aldığınız matematik yok mu?Acaba şans mı yaşadıklarımız. Anneni, babanı görebilmek bir şans mı hiç düşündünüz mü? Ama onlar beni anlamıyor demeyin. Belki anlaşılmamak bile bir şans değil mi? Kaybedince anlarımızı anlıyoruz şanslarımızı ama neden hep geç kalıyoruz... Halbuki yolda şöyle bir bakınca etrafıma ne telaş içinde koşuşturuyoruz hayatın içinde.

2 yorum:

  1. Merhabalar güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için çok tesekkür ederim:) Ayrıca bende sizi çok samimi buldum :) inşallah bundan sonra çok görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  2. MERHABA CANIM BENİM :)SENİN İSMİNİ GÖRÜNCE CANIM JELİBON ÇEKİYO YAA SANA JELİBON DİYEBİLİRMİYİM BEN:)) BENİM SİZİN KADAR ÇOK VAKTİM OLMUYO TAKI YAPMAK İÇİN AMA ÇOK GÖRÜŞÜRÜZ YAPAMASAMDA SİZİN YAPTIKLARINIZI BEĞENİRİM BENDE :))

    YanıtlaSil